ORCID iD: https://orcid.org/0000-0002-9106-7221

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

  1. Καλλίνης Γ., Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. (2018). Ελληνική γλώσσα και τεχνολογία: από τον γλωσσικό γραμματισμό στους πολυγραμματισμούς, Στο: Σ.Δημηριάδης, Β. Δαγδιλέλης, Θ.Τσιάτσος, Χ.Καραγιαννίδης, Θ.Μπράτιστης, Χ.Παναγιωτόπουλος, Χ.Πολάτογλου (επιμ.), Πρακτικά του 11ου  Πανελληνίου/Διεθνούς Συνεδρίου «Οι Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση», Θεσσαλονίκη 19, 20 & 21  Οκτωβρίου 2018 (σ.σ. 423-430). Θεσσαλονίκη: HCICTE2018. ISBN: 978-618-83186-2-5.pdf
  2. Patio, M., Politou, M. (2018).Learner’s perceptions of C major scale teaching with a different approach: a small scale research study, Στο: Χ.Τσιχουρίδης, Δ.Κολοκοτρώνης, Μ.Μπατσίλα, Δ.Λιόβας, Η.Λιάκος, Κ.Σταθόπουλος, Ζ.Καρασίμος, Γ.Μαγγόπουλος (επιμ.), Πρακτικά του 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 12-14  Οκτωβρίου 2018 (σ.σ. 997-1005). Λάρισα: Ε.Ε.Π.Ε.Κ. (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) (e-Book/pdf) ISBN: 978-618-84206-2-5 (τόμος Β’).pdf
  3. Πατιώ, Μ., Μποζέλου, Μ. & Αλεξούδα, Γ. (2018). Η γοητεία της ακολουθίας Fibonacci στη Μουσική: Διαθεματικό Διδακτικό Σενάριο με αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., Στο: Ε.Π. Κολτσάκης, Ι.Μ.Σαλονικίδης (επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 27, 28 & 29  Απριλίου 2018 (σ.σ. 77-88). Θεσσαλονίκη:  ISBN: 978-960-99301-3-0 (τ. 1). pdf
  4. Πατιώ, Μ., & Μουρατίδου, Ε. (2017). Διαθεματικό Διδακτικό Σενάριο με αξιοποίηση Τ.Π.Ε.: Μια οπτικοακουστική περιπέτεια με αφορμή το μήνυμα του Ινδιάνου Σιάτλ για τον σύγχρονο κόσμο, Στο: Χ. Τσιχουρίδης, Δ. Κολοκοτρώνης, Δ. Λιόβας,  Μ. Μαριάνθη, Κ. Σταθόπουλος, Α. Κοντογεωργίου,  Η. Λιάκος &  Ζ. Καρασίμος (επιμ.), Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 13, 14 & 15  Οκτωβρίου 2017 (σ.σ. 786.-802). Λάρισα: Ε.Ε.Π.Ε.Κ. (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) (e-Book/pdf) ISBN: 978-618-82197-6-2 (τόμος Γ΄). pdf
  5. Πατιώ, Μ., & Αλεξούδα, Γ. (2017). Ψηφιακός-Πολυτροπικός Μουσικός Γραμματισμός: Η μουσική και η εικόνα ως μέρος των στίχων του χαϊκού, Στο: Χ. Τσιχουρίδης, Δ. Κολοκοτρώνης, Δ. Λιόβας,  Μ. Μαριάνθη, Κ. Σταθόπουλος, Α. Κοντογεωργίου,  Η. Λιάκος &  Ζ. Καρασίμος  (επιμ.), Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 13, 14 & 15  Οκτωβρίου 2017 (σ.σ. 926.-936.). Λάρισα: Ε.Ε.Π.Ε.Κ. (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) (e-Book/pdf) ISBN: 978-618-82197-6-2 (τόμος Α΄). pdf
  6. Πατιώ, Μ., Μποζέλου, Μ. & Αλεξούδα, Γ. (2017). Το μονόχορδο του Πυθαγόρα και η Πυθαγόρεια κλίμακα- Διαθεματικό διδακτικό σενάριο, Στο: Φ. Γούσιας (επιμ.), Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα 1-2 Απριλίου 2017 (σ.σ. 2833-2842). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός (e-Book/pdf) ISBN: 978-618-82301-2-5. pdf
  7. Πατιώ, Μ. & Μουρατίδου, Ε. (2017). Διαθεματικό διδακτικό σενάριο – Θέατρο στο ραδιόφωνο: Ο φτωχός και τα γρόσια, Στο: Φ. Γούσιας (επιμ.), Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα 1-2 Απριλίου 2017 (σ.σ. 2386-2395). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός (e-Book/pdf) ISBN: 978-618-82301-2-5. pdf
  8. Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. (2016). Σχέδιο έρευνας προγραμματισμού παιχνιδιών για τη μουσική της Θεσσαλονίκης, Στο Γ. Σαλονικίδης (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Θεσσαλονίκη  8, 9 &10 Απριλίου 2016 Τόμος Δ΄(σ.σ. 1-12). ISBN: 978-960-99301-2-3. pdf
  9. Μουρατίδου, Ε. & Πατιώ, Μ. (2016). Όψεις της Ελλάδας – Από τo πολυτροπικό κείμενο στο διαφημιστικό τζινγκλ (jingle), Στο: Φ. Γούσιας (επιμ.), Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα 16-17 Απριλίου 2016 (σ.σ. 2351-2361). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός(e-Book/pdf) ISBN: 978-618-82301-0-1. pdf
  10. Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. (2015). Εκπαιδευτικό σενάριο: Ludwig van Beethoven: «Μουσικό θέμα της 9ης Συμφωνίας και δημιουργία μουσικής εφαρμογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch», Στο: Φ. Γούσιας (επιμ.), Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ», Αθήνα 7-8 Νοεμβρίου 2015 (σ.σ. 1379-1389). Αθήνα: Νέος Παιδαγωγός (e-Book/pdf)  ISBN: 978-960-99435-8-1. pdf
  11. Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. (2015). Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων με το Scratch: Μια διαθεματική προσέγγιση Προγραμματισμού και Μουσικής. Στο: Β. Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ. Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»,  της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,Θεσσαλονίκη 30 Οκτωβρίου – 01 Νοεμβρίου 2015. pdf
  12. Τσερπέ, Γ., Πατιώ, Μ. & Ταρσένη, Σ. (2015). Διδακτικές προτάσεις ομάδας εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας για το μάθημα της μουσικής στην Α΄ Γυμνασίου Γενικού Σχολείου, Στο: Μ. Κοκκίνου & Ζ. Διονυσίου (επιμ.), Πρακτικά 7ου Συνεδρίου «Μουσικός Γραμματισμός: Τυπικές και Άτυπες Μορφές Μουσικής Διδασκαλίας-Μάθησης», Θεσσαλονίκη 27-29 Νοεμβρίου 2015 (σ.σ. 512-519). Θεσσαλονίκη: Ε.Ε.Μ.Ε. (Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση) ISBN 978-960-89847-6-9. 
  13.  

ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

  1. Πατιώ, Μ.  (2021). Η εξ αποστάσεως διδασκαλία της Μουσικής στην εποχή «Μένουμε Σπίτι»: Μια πρώτη προσέγγιση στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Distance learning of Music, in the era of “Staying Home”: A first approach at the Experimental School of the University of Thessaloniki. Open Education – The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology Volume 17, Number 2, 2021 Section two © Open Education, σ.σ.137-151. – ISSN 1791-9312.
  2. Πατιώ, Μ. (2020). Αν τα διακοσμητικά σχέδια της ελληνικής λαϊκής τέχνης ήταν μουσική, πως θα ακουγόταν; eκπ@ιδευτικός κύκλος, Τόμος 8, Τεύχος 2, 2020, σ.σ 82-95 ISSN 2241-4576.pdf
  3. Πατιώ, Μ. (2019). Οι ηχητικές δυνατότητες της εικόνας: Διδακτικά παραδείγματα και προτάσεις. eκπ@ιδευτικός κύκλος, Τόμος 7, Τεύχος 2, 2019, σ.σ 123-139. ISSN 2241-4576.pdf
  4. Πατιώ, Μ. & Αλεξούδα, Γ. (2018). Τοπική Ιστορία της Μουσικής της Θεσσαλονίκης στον 20ο αιώνα: Σχέδια εργασίας με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., Θεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής – Διεθνής Ηλεκτρονική Περιοδική Έκδοση, Τέυχος 26/2018, σ.σ.51.-70. – ISSN 2407-9669. pdf
  5. Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. & (2018). Οι προκλήσεις της Πληροφορικής στα σχέδια έρευνας/εργασίας Μουσικής: Διδακτικά παραδείγματα και προτάσεις. eκπ@ιδευτικός κύκλος, Τόμος 6, Τεύχος 1, 2018, σ.σ.112-129. ISSN 2241-4576. pdf
  6. Πατιώ, Μ. (2016). Μουσική και ευρωπαϊκός χορός: βαλς – Διαθεματικό σχέδιο μαθήματος. Μουσική Εκπαίδευση, 26, σ.σ. 30-32. Θεσσαλονίκη: G.S.M.E. – ISSN 11081392 pdf
  7. Πατιώ, Μ. (2016). Μικτά μέτρα. Μουσική Εκπαίδευση,26, σ.σ. 28-97. Θεσσαλονίκη: G.S.M.E. – ISSN 11081392 pdf
  8. Πατιώ, Μ. (2016). Η διμερής μορφή στη μουσική. Μουσική Εκπαίδευση, 26, σ.σ. 26-27. Θεσσαλονίκη: G.S.M.E. – ISSN 11081392 pdf
  9. Patio, M. & Alexouda, G. (2016). Research project on the music of Thessaloniki through the 20th century, with CLIL. Χρονικά του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 26, σ.σ. 11-16. Θεσσαλονίκη: University Studio Press – ISSN 2241-679X pdf
  10. Παπαγιάννη, Ε. & Πατιώ, Μ. (2013). Γαλλικά, Λογοτεχνία και Μουσική Καινοτομία στην Τάξη. Χρονικά του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 23, σ.σ. 55-56. Θεσσαλονίκη: University Studio Press – ISSN 2241-679X pdf
  11. Αγγελοπούλου, Α., Λιόλιου, Π. & Πατιώ, Μ. (2011). Όταν τα μαθήματα συνομιλούν…διαβάζοντας, ζωγραφίζοντας και τραγουδώντας την ποίηση του Γιάννη Ρίτσου. Μια δραστηριότητα της Γ΄ Γυμνασίου του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Χρονικά του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 21, σ.σ. 3-11. Θεσσαλονίκη: University Studio Press – ISSN 2241-679X pdf