2014-2015 Research project on the music of Thessaloniki through the 20th century, with CLIL

2014-2015 Research project on the music of Thessaloniki through the 20th century, with CLIL

Κατά το σχολικό έτος 2014-15 οι εκπαιδευτικοί κ. Αλεξούδα και κ. Πατιώ του Π.Σ.Π.Θ. πραγματοποίησαν  διαθεματικό project   γνωστικών αντικειμένων της Μουσικής, Ιστορίας της Μουσικής, Τεχνολογίας Πληροφορικής & Επικοινωνιών και Αγγλικής γλώσσας με το β2β Γυμνασίου Π.Σ.Π.Θ.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Αλεξούδα, Γ. & Πατιώ, Μ. (2016). Σχέδιο έρευνας προγραμματισμού παιχνιδιών για τη μουσική της Θεσσαλονίκης, Στο Γ. Σαλονικίδης (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Κεντρικής Μακεδονίας «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδακτική Πράξη», Θεσσαλονίκη  8, 9 &10 Απριλίου 2016 Τόμος Δ΄(σ.σ. 1-12). ISBN: 978-960-99301-2-3. pdf

ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Πατιώ, Μ. & Αλεξούδα, Γ. (2018). Τοπική Ιστορία της Μουσικής της Θεσσαλονίκης στον 20ο αιώνα: Σχέδια εργασίας με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., Θεωρία και Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής – Διεθνής Ηλεκτρονική Περιοδική Έκδοση, Τέυχος 26/2018, σ.σ.51.-70. – ISSN 2407-9669. pdf

Patio, M. & Alexouda, G. (2016). Research project on the music of Thessaloniki through the 20th century, with CLIL. Χρονικά του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 26, σ.σ. 11-16. Θεσσαλονίκη: University Studio Press – ISSN 2241-679X pdf

 

Ο τίτλος του διαθεματικού  project  ήταν  «Research project on the music of Thessaloniki through the 20th century,
with CLIL». Συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες έκαναν έρευνα στο διαδίκτυο  για τα μουσικά όργανα και τα διάφορα μουσικά είδη που επικράτησαν στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια του 20ου   αιώνα . Οι μαθητές/τριες εργάσθηκαν στο εργαστήριο Πληροφορικής και στην αίθουσα Μουσικής. Οι στόχοι του διαθεματικού  project  ήταν η ανάπτυξη μουσικών δεξιοτήτων, η ανάπτυξη δεξιοτήτων στην Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνιών με την δημιουργία παρουσιάσεων του λογισμικού ppt, η ανάπτυξη επικοινωνιακού και γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα η ανάπτυξη κριτικής δημιουργικής σκέψης και η ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικής μάθησης.

Το project αυτό παρουσιάστηκε στη Διημερίδα με τίτλο «ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ  ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ –CLIL», που διοργάνωσε το Πειραματικό Σχολείο Α.Π.Θ., στις 11-12 Δεκεμβρίου 2015.

Φωτογραφίες από τα μαθήματα

 


Αφίσα Διημερίδας CLIL

 

Πρόγραμμα Διημεριδας CLIL

Comments are closed.