2013-2014 Όπερα: μουσική, λιμπρέτο, κοστούμια, σκηνικά και μάσκες», επίσκεψη στην έκθεση «Wagner – Verdi: 200 χρόνια» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ.

2013-2014 Όπερα: μουσική, λιμπρέτο, κοστούμια, σκηνικά και μάσκες», επίσκεψη στην έκθεση «Wagner – Verdi: 200 χρόνια» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ.

Μάθημα εκτός τάξης

Τίτλος: «Όπερα: μουσική, λιμπρέτο, κοστούμια, σκηνικά και μάσκες», επίσκεψη στην έκθεση «Wagner – Verdi: 200 χρόνια» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ.

Τάξη: Α΄Γυμνασίου

Αντικείμενα:  Μουσική, Εικαστικά

Διάρκεια: Φεβρουάριος 2014, 4 διδακτικές ώρες

Εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκακαν: Μαρία  Πατιώ, Ισμήνη Σακελλαριάδη Εξωτερική συνεργάτις: Χριστίνα Τσαγκάλια, αρχαιολόγος- υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών Α,Π,Θ,

Αριθμός μαθητών: 50

 

Α1 Γυμνασίου:

Στις 7/2 οι μαθητές επισκέφτηκαν την έκθεση «Wagner – Verdi: 200 χρόνια» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ., όπου παρακολούθησαν μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα, είδαν μακέτες σκηνικών και κοστουμιών αλλά και κοστούμια κορυφαίων ελλήνων σκηνογράφων και ενδυματολόγων για τις όπερες Ριγκολέτο, Τροβατόρε, Αῒντα, Μάκβεθ, Χορός Μεταμφιεσμένων, Ιπτάμενος Ολλανδός και Τραβιάτα.

Στη συνέχεια έπαιξαν παιχνίδια, δημιούργησαν εναλλακτικές εξελίξεις της υπόθεσης της όπερας ‘Τροβατόρε, χόρεψαν γνωστούς σκοπούς της Όπερας και φωτογραφήθηκαν εν μέσω σκηνικών Όπερας. Στο τέλος παρακολούθησαν συναυλία μελών του Ομίλου Ορχήστρας του σχολείου μας, που με την καθοδήγηση της κ. Πατιώ είχε ετοιμάσει και παρουσίασε γνωστούς σκοπούς από τις όπερες που μελέτησαν τα παιδιά.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ : 25




 

 

Α2 Γυμνασίου:

Στις 26/2 οι μαθητές επισκέφτηκαν την έκθεση «Wagner – Verdi: 200 χρόνια» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ., όπου παρακολούθησαν μουσειοπαιδαγωγικό πρόγραμμα, είδαν μακέτες σκηνικών και κοστουμιών αλλά και κοστούμια κορυφαίων ελλήνων σκηνογράφων και ενδυματολόγων για τις όπερες Ριγκολέτο, Τροβατόρε, Αῒντα, Μάκβεθ, Χορός Μεταμφιεσμένων, Ιπτάμενος Ολλανδός και Τραβιάτα.

Στη συνέχεια έπαιξαν παιχνίδια, δημιούργησαν εναλλακτικές εξελίξεις της υπόθεσης της όπερας ‘Τροβατόρε, χόρεψαν γνωστούς σκοπούς της Όπερας και φωτογραφήθηκαν εν μέσω σκηνικών Όπερας. Στο τέλος παρακολούθησαν συναυλία μελών του Ομίλου Ορχήστρας του σχολείου μας, που με την καθοδήγηση της κ. Πατιώ είχε ετοιμάσει και παρουσίασε γνωστούς σκοπούς από τις όπερες που μελέτησαν τα παιδιά.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ : 25




 

 

Φωτογράφηση εν μέσω σκηνικών Όπερας – “be there now”




Comments are closed.