2022-2023 Πιλοτική Εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία – Εφαρμογή 2ου Μικροσεναρίου στο Π.Σ.Π.Θ.

2022-2023 Πιλοτική Εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία – Εφαρμογή 2ου Μικροσεναρίου στο Π.Σ.Π.Θ.

 «Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, η οποία  υλοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Δ.Ε.Π.Π.Σ., κατά τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023, στο πλαίσιο των Πράξεων «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035542 και «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035543.

Τίτλος 2ου διδακτικού μικροσεναρίου: Χαϊκού: μουσική, στίχοι και εικόνες

pdf

Δημιουργός: Μαρία Πατιώ, Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ΠΕ 79.01

Επιμορφωτής:  Δρ.Αντώνης Κωνσταντινίδης, ΠΕ 79.01

Επόπτης: Δρ. Κυριακή Ζαχαροπούλου, ΠΕ 79.01

Το διδακτικό σενάριο εφαρμόστηκε στα 4 τμήματα της β΄ τάξης Γυμνασίου του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο μάθημα της Μουσικής.

1ο Θεματικός Οργανωτής: «Ρυθμός», «Τονικό ύψος- Μελωδία», «Δυναμική αγωγή», «Ηχόχρωμα»

Και θεματικό πεδίο «Μουσικές του κόσμου, έντεχνα και παραδοσιακά είδη από την Ιαπωνία»

Διδακτικές ώρες εφαρμογής ανά τάξη: 2 ώρες x 4 τμήματα της β΄ Γυμνασίου

Χρόνος εφαρμογής: 1/3/2023-10/3/2023

ΤΕΚΜΗΡΙΑ (ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Ημερολόγιο αποτίμησης πιλοτικής εφαρμογής

Ρουμπρίκα αξιολόγησης (για τον/την εκπαιδευτικό)

Ρουμπρίκα αξιολόγησης (για τους/τις μαθητές/τριες)

Μουσικό τεχνούργημα – δημιουργία (βίντεο)

Comments are closed.