2022-2023 Πιλοτική Εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία – Εφαρμογή 1ου Μικροσεναρίου στο Π.Σ.Π.Θ.

2022-2023 Πιλοτική Εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία – Εφαρμογή 1ου Μικροσεναρίου στο Π.Σ.Π.Θ.

«Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, η οποία  υλοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Δ.Ε.Π.Π.Σ., κατά τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023, στο πλαίσιο των Πράξεων «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035542 και «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035543.

Τίτλος 1ου μικροσεναρίου: “Σε ρωτάω κι απαντάς με μουσικό τρόπο”.

pdf

Δημιουργός: Μαρία Πατιώ, ΠΕ 79.01, Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Επιμορφωτής: Δρ. Αντώνης Κωνσταντινίδης, ΠΕ 79.01
Επόπτης: Δρ. Κυριακή Ζαχαροπούλου, ΠΕ 79.01

Το διδακτικό σενάριο εφαρμόστηκε στα 4 τμήματα της α΄ τάξης Γυμνασίου του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο μάθημα της Μουσικής.
1ο Θεματικός Οργανωτής: Προσεγγίζω και κατανοώ τις έννοιες και τα βασικά στοιχεία της Μουσικής
Διδακτικές ώρες εφαρμογής ανά τάξη: 2 ώρες x 4 τμήματα της α΄ Γυμνασίου
Χρόνος εφαρμογής: 1/11/2022-10/11/2022

ΤΕΚΜΗΡΙΑ (ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Ημερολόγιο αναστοχασμού

Ρουμπρίκα αξιολόγησης

Μουσικό τεχνούργημα – δημιουργία (βίντεο)

Comments are closed.