Βραβείο στην κατηγορία Μαθητικές Δημιουργίες, για την καλύτερη προσέγγιση με τίτλο:
Π.Σ.Π.Θ.-The Water Cycle Rap/Τραγούδι Ραπ για τον Κύκλο του Νερού
Στον 2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ»
O διαγωνισμός Bravo Schools εντάσσεται στην πρωτοβουλία “in action for a better world” και υλοποιείται σε συνεργασία με το Μεγαλύτερο Μάθημα του Κόσμου (World’s Largest Lesson – αναγνωρισμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης από τον ΟΗΕ), την UNICEF και την UNESCO σε διεθνές επίπεδο και στοχεύει στην ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (Με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας 198746/Δ7).
Από 294 σχολεία με 738 συμμετοχές η δράση
Π.Σ.Π.Θ.-The Water Cycle Rap/Τραγούδι Ραπ για τον Κύκλο του Νερού
ξεχώρισε και διακρίθηκε!
Για να δείτε και να ακούσετε το βραβευμένο τραγούδι και βιντεοκλίπ, πατήστε εδώ.
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
- Μουσική
- Ελληνική Γλώσσα
- Αγγλική Γλώσσα
- Γαλλική Γλώσσα
ΤΑΞΗ: Γ’ Γυμνασίου
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ: 52
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:
- Πατιώ Μαρία, μουσικός
- Μαυρίδου Αλεξάνδρα, φιλόλογος
- Πολίτου Μαρία, αγγλικής φιλολογίας
- Σιδηροπούλου Ουρανία, γαλλικής φιλολογίας
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2018-19
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
Διαθεματικό σχέδιο μαθήματος, το οποίο εμπλέκει τα μαθήματα της Μουσικής, της Ελληνικής Γλώσσας, της Αγγλικής Γλώσσας, της Γαλλικής Γλώσσας, αξιοποιεί εκπαιδευτικά τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και απευθύνεται στους/στις μαθητές/τριες της Γ’ Γυμνασίου. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με αφορμή την συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Wat.Edu – Water Education for Innovative Environmental Learning. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιήθηκε η αγγλική γλώσσα για τη συγγραφή του παρόντος σχεδίου μαθήματος, στοχεύοντας στην ανάδειξη, σε διεθνές επίπεδο, των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Περιλαμβάνει την επεξεργασία των γνώσεων που αφορούν στον Κύκλο του Νερού για τη συγγραφή στίχων τραγουδιού σε δοσμένη μελωδία μέσα από τα μαθήματα της Μουσικής και Ελληνικής Γλώσσας (εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής), τη μετάφραση των στίχων στην Αγγλική και Γαλλική Γλώσσα, την εκτέλεση-ηχογράφηση του τραγουδιού από τους/τις μαθητές/τριες, την παραγωγή τελικού ηχητικού προϊόντος (τραγούδι ραπ με τίτλο «The Water Cycle Rap»), καθώς και τη δημιουργία video animation για το τραγούδι αυτό.
Ιστοσελίδες Ανάρτησης Δράσης:
1. https://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/bravo-schools-results
2. https://observatory.sustainablegreece2020.com/en/schools-practices/psp8-water-cycle-raptragoydi-rap-gia-ton-kyklo-toy-neroy.756.html
3. https://pspth.edu.gr/bravo-schools-2019-ena-vravio-gia-to-pspth/