2018-2019 ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ στο European School Radio: Η Ιστορία ενός Τραγουδιού

2018-2019 ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ στο European School Radio: Η Ιστορία ενός Τραγουδιού

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:

Μαρία Πατιώ, μουσικός

Σχολικό έτος: 2018-19

Μια σπονδυλωτή εκπομπή που ετοίμασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Μουσικής της 1ης τάξης του Λυκείου του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κυρία Μαρία Πατιώ, μουσικό.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ανακαλύπτουν και παρουσιάζουν την ιστορία που κρύβεται πίσω από ένα αγαπημένο τους τραγούδι.

Θεματική ζώνη: Έκτακτη εκπομπή (1 ώρα)

Μετάδοση εκπομπής: Σάββατο 17 Μαΐου 2019, 19:00-20:00

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/3401

ΑΦΙΣΑ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ

RADIO SPOT

Τα μέρη της σπονδυλωτής εκπομπής:

1ο ΜΕΡΟΣ: Ζωή χωρίς άγχος

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Bobby McFerrin “Don’t Worry Be Happy”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Θρασύβουλος-Ειρηναίος  Μάρακας & Δημήτρης Κοκκινάκος

2ο ΜΕΡΟΣ: Ένας καλύτερος κόσμος

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Pink Floyd “The Ganner’s dream”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Χαριτίνη-Αιμιλία Χούπη & Αναστάσης Μπένης

3ο ΜΕΡΟΣ: Κοιτάζοντας τα άστρα

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: John Lennon  “Imagine”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Γιάννης Τσίμπουρης & Μάριος-Θεόδωρος Παπαδόπουλος

4ο ΜΕΡΟΣ: Εστιάζοντας στον άνθρωπο μέσω της μουσικής

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Rag’n’Bone Man “Human”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Κωνσταντίνος Μαραγκός

5ο ΜΕΡΟΣ: Μουσική και επανάσταση

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Pink Floyd “Another brick in the wall”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Κατερίνα Σιάσιου & Ελισάβετ Τσιρακμάνη

6ο ΜΕΡΟΣ: Did you really want it?

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Boomtown Rats “I don’t like Mondays”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Αλεξάνδρα-Νεκταρία Κοντού & Ιωάννα Μπακαλιού

7ο ΜΕΡΟΣ: Το τραγούδι του πολέμου

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Creedence “Clearwater Revival: Fortunate Son”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Σάββας-Αχιλλέας Ταυρίδης & Δημήτρης Παπαδόπουλος

8ο ΜΕΡΟΣ: Νότα του πολέμου στη μουσική

ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Black Eyed Peas “Where is the love”

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Κωνσταντίνα Αλτή

ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΙΤΛΩΝ: Jean-Michel André Jarre “Équinoxe Part 4″

Comments are closed.