2014-2015 Συμμετοχή στο 7ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας – “Δημιουργία παιχνιδιών γνώσεων για τα μουσικά ρεύματα της Θεσσαλονίκης: Ερμηνευτές και μουσικά όργανα”

2014-2015 Συμμετοχή στο 7ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας – “Δημιουργία παιχνιδιών γνώσεων για τα μουσικά ρεύματα της Θεσσαλονίκης: Ερμηνευτές και μουσικά όργανα”

Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: Αλεξούδα Γεωργία, ΠΕ19 Πληροφορικής & Πατιώ Μαρία, ΠΕ16.01 Μουσικής.

Αντικείμενα:  Μουσική, Πληροφορική

Λέξεις κλειδιά: Παιχνίδι, Scratch, Μουσική.

Αριθμός μαθητών/τριών: 13 – β2 Γυμνασίου Π.Π.Σ.Π.Θ.  – (Γερασόπουλος Αθανάσιος, Σιρμπιλάτζε Χριστίνα, Σκενδέρης Άρης, Σοφικίτης Οδυσσέας, Τζίνας Απόστολος, Τορτοπίδου Θεοδώρα, Τσακμάνη Καλλιόπη, Φιλίππου Θεοφάνης, Φιλίππου Νίκη – Αυγή, Χαλκιά Άνθεια, Χαριτίδη Ιωάννα – Ινώ, Χατζηλεμονίδου Μαρία – Ερνέστα, Χατζηπαυλίδου Βασιλική).

Αναπτύξαμε τρία διαφορετικά παιχνίδια γνώσεων για τα μουσικά ρεύματα της Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα τα παιχνίδια αφορούν τους ερμηνευτές της Θεσσαλονίκης, καθώς και το συνδυασμό των μουσικών οργάνων που συναντούμε στα εξής μουσικά ρεύματα: έντεχνο – ροκ, λαϊκό – ρεμπέτικο και κλασσικό.  Αρχικά αναζητήσαμε πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές για τους Θεσσαλονικείς ερμηνευτές και το συνδυασμό των μουσικών οργάνων των συγκεκριμένων μουσικών ρευμάτων. Για κάθε παιχνίδι συντάξαμε 10 ερωτήσεις κλειστού τύπου για καθένα από τα εξής επίπεδα δυσκολίας: εύκολο, μέτριο, δύσκολο. Τα παιχνίδια δίνουν στο χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει το επίπεδο δυσκολίας που επιθυμεί. Όσο πιο προχωρημένο το επίπεδο, τόσο περισσότεροι οι βαθμοί που κερδίζει ο παίκτης για τις σωστές απαντήσεις. Τα παιχνίδια μας περιλαμβάνουν εικόνες και ήχους που αφορούν το θέμα τους.

Τα παιχνίδια μας:

 

Αφίσα 7ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας

Πρόγραμμα 7ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας

 Πρόγραμμα 7ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ κωδικός Γ12

Φωτογραφίες από τις ανακοινώσεις των εργασιών






Comments are closed.